Όροι παραγγελίας

Παραδόσεις- περιοχές - ώρες παράδοσης - λόγοι μη παράδοσης σε προϊόντα δικτύου (Αθήνα & επαρχία)
Ώρες παράδοσης

  • Παράδοση για Αθήνα και λοιπές πόλεις της Ελλάδα 6 ημέρες την εβδομάδα (Δευτ-Σάβ) από τις 10.00 έως τις 22.00 εφόσον την Κυριακή δεν είναι κάποια επίσημη γιορτή. Αν κάποια Κυριακή είναι μεγάλη ονομαστική εορτή οι παραδόσεις γίνονται κανονικά. Επίσης κατόπιν συνεννόησης μπορούμε να παραδώσουμε Κυριακές. Το ημερολόγιο μας (στο 2ο βήμα) είναι live και δείχνει κατά πόσο μπορούμε να εξυπηρετήσουμε την ημέρα που θέλετε.
  • Οι παραδόσεις χωρίζονται στα 2 μισά της ημέρας (10.00-16.00 -για παραγγελίες που έχουν μπει την προηγούμενη μέρα- και 15.00-22.00 -για παραγγελίες που μπαίνουν την ίδια μέρα-). Πιο δεσμευτικά περιθώρια φτιάχνουμε απευθείας με τους παραλήπτες). Σχόλια κατά την παραγγελία τύπου "παράδοση στις 18.00" ή "παράδοση 10.00-10.15" αγνοούνται καθώς ισχύει ότι αναφέρουμε.-ΜΕΡΕΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (ΠΧ ΒΑΛEΝΤΙΝΟΣ) ΟΙ ΩΡΕΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ
  • Από την ώρα της υποβολής της παραγγελίας μεσολαβούν τουλάχιστον 3-6 ώρες μέχρι να μπει το προϊόν σε σειρά στη παραγωγή και να φτιαχτεί, να ξεκινήσει το δρομολόγιο που έχει και άλλες παραγγελίες μέσα στο λεκανοπέδιο και να φτάσει να παραδοθεί. Όταν βάζετε την παραγγελία πχ στις 14.00 και μας γράφετε να παραδοθεί πχ. μέχρι τις 17.00 καλό είναι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά πριν την υποβολή ώστε να δούμε αν αυτό γίνεται.
  • Αυθημερόν παραδόσεις για την Ελλάδα γίνονται όταν η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί έως τις 17:00 τοπική ώρα. Μετά το πέρας αυτής της ώρας επικοινωνήστε μαζί μας για τις δυνατότητες που υπάρχουν. 
  • Αν κάποια ημέρα υπάρχει μεγάλος όγκος παραγγελιών η ώρα για αυθημερόν παράδοση μπορεί να αλλάξει. Αν το ημερολόγιο στο δεύτερο βήμα δεν αφήνει την επιλογή μιας ημέρας τότε δεν μπορούμε να την εξυπηρετήσουμε.

Περιοχές παράδοσης

  • Αν η περιοχή ή πόλη που θέλετε δεν είναι στην αντίστοιχη λίστα στο πρώτο βήμα το πιο πιθανό είναι να μην εξυπηρετούμε εκεί χωρίς επιπλέον κόστος. πχ Αν βλέπετε Αθήνα- Γλυφάδα δεν είναι το ίδιο με τη Βούλα ή το Λαγονήσι.
  • Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης είναι εκτός κέντρου πόλεως ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον κόστος μεταφοράς. Καλό είναι αν η παράδοση είναι σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος (ή δεν βρίσκετε επακριβώς την περιοχή παράδοσης στην λίστα) να επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας. 

Λόγοι μη παράδοσης - Σε πολύ λίγες περιπτώσεις και κυρίως για εξωτερικούς μη προβλεπόμενους λόγους ενδέχεται να μην μπορέσουν να πραγματοποιηθούν παραδόσεις

  • Παραδόσεις στο κέντρο της Αθήνας σε ημέρα με πορείες-επεισόδια κτλ αναβάλλονται για επόμενες ημέρες ή για άλλη περιοχή πχ στην οικεία του παραλήπτη.
  • Παραδόσεις ημέρες Μαραθωνίου (εννοείται αν η περιοχή έχει σχέση με τον εκάστοτε μαραθώνιο) γίνονται μόνο μετά τη λήξη του μαραθωνίου και το άνοιγμα των δρόμων από την αστυνομία.
  • Παραδόσεις σε μέρη που ο κακός καιρός (συνήθως επαρχία) δεν το επιτρέπει (χιόνια κτλ) αναβάλλονται για επόμενη ημερομηνία.

Παραδόσεις και ώρες παράδοσης προϊόντα κούριερ

  • Τα προϊόντα που αναφέρουν στην περιγραφή τους πως παραδίδονται με κούριερ ΔΕΝ έχουν εγγύηση στην ημερομηνία παράδοσης (εκτός και αν παραδίδονται Αθήνα όπου τα ίδια τα παραδίδουμε με ιδία μέσα). Παραδίδονται με απόκλιση 1-3 εργάσιμες (στις πόλεις που αναφέρουμε στη λίστα μας).
  • Εγγύηση δίνουμε ΜΟΝΟ για την ημέρα που αναχωρούν από εμάς.
  • Μόλις το δέμα αναχωρήσει από εμάς θα λάβετε email με το link της Γενικής Ταχυδρομικής που θα βλέπετε ζωντανά την εξέλιξη. Ο μόνος υπεύθυνος για την ημέρα και ώρα της παράδοση σας πλέον είναι η Γενική Ταχυδρομική και μόνο.
  • Τα κούριερ παραδίδουν 08.00-18.00 ΧΩΡΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΩΡΑΣ.
    Αν η ημερομηνία παράδοσης είναι πιο σημαντική από το ίδιο το δώρο προτείνουμε να ΜΗΝ επιλέγετε τα συγκεκριμένα προϊόντα (ώστε η παραγγελία σας να παραδοθεί εγγυημένα την ημέρα που θέλετε με συνεργαζόμενο ανθοπωλείο)

Παραδόσεις και ώρες παράδοσης εξωτερικό

  • Παραδόσεις εκτός Ελλάδας γίνονται Δευτέρα με Σάββατο και η παραγγελία ανάλογα την χώρα εκτέλεσης καλό είναι να δοθεί τουλάχιστον 2ημέρες πριν την ημερομηνία παράδοσης. 
  • Η δωρεάν παράδοση αφορά κέντρα πόλεων όπου και υπάρχει συνεργάτης μας. 
  • Οι παραδόσεις στις χώρες του εξωτερικού πραγματοποιούνται από συνεργαζόμενα ανθοπωλεία και με ότι συνηθίζεται εκεί. πχ στις Ευρωπαϊκές χώρες του Βορά είναι πολύ συνηθισμένο να αφήνοντε τα λουλούδια στο θυρωρό ή έξω από τη πόρτα ή σε κάποιο γείτονα αν ο παραλήπτης λείπει.

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη (αυτός που λαμβάνει το δώρο)

  • Όταν λάβουμε την παραγγελία σας, το τμήμα παραδόσεων θα τηλεφωνήσει στον παραλήπτη για να κανονίσει το χρονικό περιθώριο που ο ίδιος επιθυμεί. Δεν γνωστοποιούμε ποιος στέλνει τα λουλούδια αλλά με αυτό τον τρόπο η παραγγελία σας θα παραδοθεί σωστά. 
  • Αν δεν θέλετε να τηλεφωνήσουμε αυτό μπορεί να γίνει  μόνο σε εργασιακούς χώρους και αφού φυσικά μας ενημερώσετε, όπου και αν ο παραλήπτης απουσιάζει το δώρο θα αφεθεί εκεί χωρίς να φέρουμε ευθύνη αν ο παραλήπτης τελικά κάποτε το λάβει. (αν πχ η παράδοση είναι σε εταιρεία όπου η ρεσεψιόν αρνείται να παραλάβει -και ο παραλήπτης ταυτόχρονα απουσιάζει- το δώρο σας θα επιστραφεί στην έδρα μας και ο παραλήπτης ή εσείς θα πρέπει να το παραλάβετε από εδώ. Δεν θα κάνουμε δεύτερη δοκιμή για παράδοση. 
  • Αν επίσης πάλι για κάποιο δικό σας λόγο δεν επιθυμείτε να τηλεφωνήσουμε στον παραλήπτη και η παράδοση είναι σε σπίτι, μπορούμε να κάνουμε μία και μόνο δοκιμή παράδοσης αλλά αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να παραδώσουμε το δώρο σας θα επιστραφεί στην έδρα μας και ο παραλήπτης ή εσείς θα πρέπει να το παραλάβετε από εδώ. Δεν θα κάνουμε δεύτερη δοκιμή για παράδοση. 
  • Μη σωστή συμπλήρωση των πεδίων στη φόρμα παραγγελίας (πχ ο αποστολέας βάζει το τηλέφωνο του και σαν τηλέφωνο παραλήπτη- η παραγγελία μπαίνει αυτόματα σε αναμονή μέχρι την επιβεβαίωση των παραπάνω)
  • Καταχωρείτε πάντοτε τοπικά τηλέφωνα παραλήπτη για αποφυγή καθυστέρησης της παραγγελίας. Πχ παραγγελία για παράδοση στην Αγγλία -με Ελληνικό τηλέφωνο παραλήπτη το πιο πιθανό είναι να βγει προβληματική καθώς κανένας Άγγλος κούριερ δεν θα κάνει διεθνής κλήση για να παραδώσει ένα μπουκέτο.

Φωτογραφίες προϊόντων

  • Οι φωτογραφίες των προϊόντων του εξωτερικού είναι ενδεικτικές.
  • Οι συνθέσεις και τα μπουκέτα ανθέων είναι χειροποίητα προϊόντα και η τελική εικόνα ενδέχεται να διαφέρει από πόλη σε πόλη και από τεχνίτη σε τεχνίτη.
  • Κάποια λουλούδια, χρώματα ή υλικά μπορεί να διαφέρουν από τα εικονιζόμενα προϊόντα όμως θα είναι της ίδιας αξίας και αρίστης ποιότητάς. 
  • Τα μεγέθη των προϊόντων στις φωτογραφίες αναφέρονται στις μεγαλύτερες τιμές (όπου αυτές αναφέρονται)
  • Οι φωτογραφίες είναι πνευματική ιδιοκτησία του Fiorissimo.gr και απαγορεύεται η οποιαδήποτε αντιγραφή τους χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη. 

  Σωστή υποβολή και ολοκλήρωση παραγγελίας

  • Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail από το σύστημα με τον αριθμό παραγγελίας που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας θα φτάσει σε εμάς. Αν δεν λάβετε αυτό το mail μέσα σε 1ώρα από την αποστολή της παραγγελίας σας
  1. Ελέγξτε στα spam (ανεπιθύμητα)
  2. Επικοινωνήστε μαζί μας καθώς είναι πολύ πιθανό ή να μην έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία ή να έχετε καταχωρήσει το email σας λάθος. 
  • Μετά την παράδοση της παραγγελίας θα λάβετε ενημέρωση από εμάς. Όταν μας καλείται για να μάθετε την εξέλιξη της παραγγελίας -ειδικά σε ημέρες με έντονη κίνηση- απλά καθυστερούμε την διεκπεραίωση των υπολοίπων παραγγελιών (μαζί και της δικιάς σας)
  • Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας επικοινωνούμε άμεσα (τηλεφωνικά αν έχετε δηλώσει Ελληνικό τηλέφωνο ή email)
  • Συμπληρώνετε στην φόρμα της παραγγελίας σωστά όλα τα πεδία με αστερίσκο για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις στην ημερομηνία παράδοσης. 
  • Σε περίπτωση λάθος συμπλήρωσης των στοιχείων παραλήπτη ή δικά σας δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση. (πχ ο αποστολέας βάζει το τηλέφωνο του και σαν τηλέφωνο παραλήπτη- η παραγγελία μπαίνει αυτόματα σε αναμονή)

Παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου

  • Στις παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου, το δελτίο αποστολής το οποίο θα υπογράψει ο παραλήπτης (και θα κρατήσει αντίγραφο βάση νόμου) αναφέρει όλα τα στοιχεία της/του εντολέα-στοιχεία τιμολόγησης. Όχι την αξία της παραγγελίας.

Παραγγελίες με εξαργύρωση μιλίων

  • Στις παραγγελίες με εξαργύρωση μιλίων μέσω της Aegean, στο δελτίο αποστολής το οποίο θα υπογράψει ο παραλήπτης (και θα κρατήσει αντίγραφο βάση νόμου) αναφέρονται τα στοιχεία της Aegean σαν στοιχεία αποστολέα αλλά όχι η αξία της παραγγελίας.

Πληρωμές- τρόποι πληρωμής

  • Κάρτα (πιστωτική/χρεωστική) - Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται στο ασφαλές περιβάλλον της Everypay παρέχοντας σας την άψογη ασφάλεια στις συναλλαγές σας. 
  • Κατάθεση - Θα πρέπει να έχετε λογαριασμό σε κάποια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Eurobank-Alphabank-Εθνική-Πειραιώς). Καταθέσεις από τράπεζες του εξωτερικού δεν γίνονται δεκτές χωρίς προηγούμενη τηλεφωνική συνεννόηση.
  1. Για να εκτελεστεί η παραγγελία θα πρέπει πρώτα να εμφανιστεί η κίνηση στον λογαριασμό μας
  2. Τα έξοδα τραπέζης επιβαρύνουν τον πελάτη εξολοκλήρου.-ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
  • Αντικαταβολή - ΜΟΝΟ εφόσον η παράδοση είναι σε εσάς. Μόνο για τηλεφωνικές παραγγελίες.
  • Όλοι οι τρόποι πληρωμής προηγούνται της παράδοσης.
  • Περισσότερα για τους τρόπους πληρωμής εδώ.
  • Η απόδειξη πληρωμής (ταμειακή απόδειξη ή τιμολόγιο) δεν αποστέλεται με τη παραγγελία καθώς γνωρίζουμε πως πρόκειται για δώρο.
  • Η απόδειξη πληρωμής (ταμειακή απόδειξη ή τιμολόγιο) αποστέλεται με τη παραγγελία στην περίπτωση της αντικαταβολής.
  • Η απόδειξη πληρωμής (ταμειακή απόδειξη) κρατείται στο αρχείο μας και μπορεί να αποσταλεί σκαναρισμένη με email μετά από την εκδήλωση της επιθυμίας του εντολέα (εντός 30ημερών από την ημερομηνία παράδοσης-για μεγαλύτερα διαστήματα χρειάζονται 1-2 εργάσιμες για την ανεύρεση).